søndag den 30. juni 2013

Hæklet Converse babysko


Faldt over denne hæklet "converse" baby sko. Den skulle jeg selvfølgelig prøve at lave til min lille Karla. Da Karla er en stor pige, skulle det nok være den største størrelse, men men men...da jeg var halvvejs kunne godt se, at den ALDRIG ville kunne komme på hendes fod ;) Karla har ALT for store fødder, til at kunne passe den, så efter at ha hæklet den første, stoppede jeg.. Må lige se om jeg kan finde ud af at ligge (mange) masker til, så den kan hækles i "XL babyfod" hi hi ;) ;) 


Opskriften kan du finde på denne her fantastiske side ;)


Synes nu selv at den blev rigtig sød, trods den lille størrelse 


Med den kendte stjerne på siden ;)


Som i nok kan se, ville disse smukke fødder aldrig kunne komme i skoen ;)





Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Kom gerne med indput :-)